Organze Kurdeleden Gül Oyanın Yapılışı Video




Organze gül oyalarını bundan önceki yazımda eklemiştim. Sevgili Aysemm yapılışını sorunca oradan çıkardım ve elimden geldiğince evden ve netten kaynak kullanarak anlatmaya çalıştım…Umarım faydalı olabilmişimdir. Hemen alttaki video, yukarıdaki organze pembe gülleri anlatıyor…




Organze kurdeleden gülleri ben yapmadım 2-3 yıl önce çamaşır almıştık kutunun içinden çıktı. O zamandan beri duruyordu, aşağıdaki videoyu görünce yapmak isteyenlere kolaylık olsun diye ekledim, çünkü ikisi aynı teknik…






Yukarıdaki fotoğraflar netten hemen aşağıdaki videonun fotoğrafları videoyu ekleyince (videolarını dağıtıma açtığı için) video ve fotoğraflar daha anlaşılır olsun diye yayımladım, blogu varmı bilmiyorum araştırıp varsa link yazarım yada kaldırmamı isterse kaldırabilirim.

Bu videoyu incelemedim içinde ne var bilemiyorum İNŞALLAH güzel birşey vardır:))

Suppruss Çeyiz

Anıl’ın Oyun Dünyası

Suppruss Takı

Şablonlar

Leave a Reply

