Nevresim ve Havlular İçin Ara ve Kenar Dantelleri






Haaa unutmadan meraklı bir arkadaşım (merak ettiği için ona hiç kızgın değilim, olabilir gözünden kaçmıştır) fotoğrafları yabancı ve başkalarının sitelerinden aldığımı
sanmış, onu da aydınlatmış olayım. Nako’nun ve Anchor butik’e ait bir kaç fotoğraftan dışında bloglarımda başkalarına ait fotoğraf yok, onlarda bilmediğimiz örnekler değil mesela ben Nohut örneğini 1967 yılında ANNECİĞİMİN kırmızıdan ördüğü hırkamdan hiç unutmuyorum ve diğer örneklerden hepimiz de birer tane mutlaka bir şey yapmışızdır… Her
konuda nakış, takı, örgü, oya, dantel,yemek dergilerim arşivim de hergün eklesem en az 5 yıl yeter…Bir çok yazar’ın kitapları roman ve
diğerleri, 3 çocuk okuttum istemediğin kadar ders kitapları, hatta fresenius medical care ilgimi çekmiş bazı yazıların gazete küpürleri…Uzun lafın kısası hepsini geç
evim de hiç kaynak olmasa da, yaptığım takı, yemeniler ve barbi bebeklerim yeter… Ve yine hiç bir şey yapamayacağımı farzedersek ben de
kaynak bitmez, kızlarıma yaptığım çeyizleri çeker çeker eklerim…

“Kendime ait bir çok çalışmalarımı (dantel ve Örgü)bu dergilerden çıkardım”

Leave a Reply

