Pembe İşlemeli Bebek Yelek ve Ödül

Üzeri çiçek motifleriyle süslü yelek, kız çocukları için çok şık bir seçim.

Anchor “Peri”

Özellikle küçük yaşlarda çocukları olan anneler için farklı yelek modelleri…

Beden: 0-1 Yaş grubu. Büyük beden için ölçüler parantez içindedir.

Kullanılan Örgüler:

Haroşa örgü – Düz örgü

Ölçü: 26 ilmek- 38 sıra = 10 cm2

MALZEMELER:

Anchor Peri

El Örgü İpliği

(%70 Akrilik,

% 30 Polyamid)

Yaklaşık 100 gr.,

1040 Pembe

Anchor Muline

Nakış ipliği

Renkleri: 1 Beyaz, 103 lila, 96 K. lila, 1090 açık mavi, 433 K. mavi, 265 yeşil.

4 adet orta boy ahşap boncuk

3.5 numara 1 çift örgü şişi.

Bitirme: Ahşap boncukların üzerini örgü ipliği ile sararak düğme oluşturun. Düğmeleri sol ön bant üzerinde yerlerine dikin. Renk numarası verilen muline ipliklerle, basit nakış iğnesi ve roba tekniklerini kullanarak, sağ ve sol önde, motif arasındaki düz örgülerin üzerine çiçek motifleri işleyin. Detaylı anlatımın devamı Anchor Butik te

Ben yaptım fakat işlemedim aceleyle götürürken de fotoğraf çekmeyi unuttum.

Anchor’ un dantel iplerini hepimiz çok iyi biliyoruz. Nakış kursuna giderken, nakış ipleriyle 2 yatak örtüsü ve yorgan , seccadeler ve bohçalar işlemiştim, simleri ve nakış ipleriyle sonuç pırıl pırıl oluyor. sadece makina değil el nakışı, etamin ve kanevede kullandığımız işleme ipleri de pırıl pırıl . Yatak örtülerimi mutlaka fotoğraylayacağım ama yük açması çok zor geliyor.. (Aslında az da olsa bir tanesi sünnet fotoğrafın da görünüyor) Reklamlar gibi oldu ama valla Anchor dan para almadım güzel şeylerden ilgilenenlenen herkesin faydalanması için yazdım. Yoksa kişiye özel çalışmaların habersiz yayımlanmalarına çok karşıyım.

cocuklar'/

Fatma-Maharetlii Arkadaşım kardeşlik ödülü vermiş,aldım çok mutlu oldum teşekkür ederim.Gönlümden herkese vermek geçiyor ama almak herkese zor geliyor,onun için isim yazmıyorum, almak isteyen arkadaşlarım olursa aşağıdaki listeye seve seve eklerim.

Sobeler sıkıcı oluyordu fakat ödüller keyifli oluyor. Ödül veren tüm dostlara teşekkürler.

Suppruss Çeyiz

Supprusstaki

Anıl Erdin

Çiğdem

cocuklar'/

Leave a Reply

