Boncuk ve İple Yemeni Oyaları

Örnekler benden tasarlayıp çoğaltmak sizden istediğiniz
gibi boncuk kullanabilirsiniz .
örnek bile olsa sarı, turuncu, yeşil çok güzel oldular.
Sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.

Tıklayınız
blogumda ben kolye
yaptım görmek isterseniz.

Çimenlerin sökülmemesi için iğnenin yuvarlak kısmına 30 – 40 cm ip bağlıyorum, yaptığımız çimlerin ipten dışarı dondurmali cilekli milkshake leziz yemek tarifleri çıkmaması için ipin ucunada kürdan (yarısını kırıyorum) veya kibrit çöpü bağlıyorum, sonra çimleri yapmaya başlıyorum ve bir yemeni yada tahminen 2 – 3 yemenilik iğneden çıkarmadan yapıyorum…Bittikten sonra kürdanı çekip yaptığımız çimi ipten boşaltmadan çimlerin başlangıç ucundan ikinci sırayı örüyorum… Daha ağır örnekler yapmak istersenizde 3 sıralı örnekler yapabilirsiniz…

Suppruss Çeyiz Yemeni Oyaları

Suppruss Çeyiz Yemeni Oyaları

Suppruss Çeyiz Yemeni Oyaları

Çimleri kullanıldığım boncuk oyaları Tıklayınız

Çimleri kullanıldığım boncuk oyaları Tıklayınız

Sevgili ilkay buraya tıklarsanız daha ayrıntılı görebilirsin

Burada gördüğünüz oyaların altında kullanılan çimin tarifidir siz istediğiniz örneği yapabilirsiniz ve yapacağınız örneğe uygun şekilde 2 inci ve 3 üncü sırayı yapabilirsiniz çimlerin yapılış detayı için HEMEN ÜSTE TIKLAYINIZ

Leave a Reply

