Sevgililer Günü Hediyesi

Sevgililer günü fiyaskosu desek biz buna daha ii…

Dün sevgiler günüydü. Biz pek kutlamazdık sadece evlilik yıl dönümlerimizi kutlardık oda son üç senedir suyunu çekti.
Eşim bana bu sene sevgililer günü hediyesi aldı. Bende inanamadım ama aldı. Hemde öyle reklamlardaki gibi küçücükte değil kooos kocaman bi PORTMANTO :(((

-Bu ne? dedim
-Portmantooo dedi.
-Onu görüyorum, hediyen bu mu bana sevgililer günü için dedim.
-Evet zaten 8 senedir istemiyomuydun demezmi.
-İhmallikten 8 sene almadın bu günemi rastlattın, bilerekmi yaptın, NAAAAAAPTIIN ?

Bi kıyamet kopardımki ohhhh! Yok efendim ben karıma öyle küçücük hediyeler alammış ta benim karıma sevgim öyle minik değilmişte, böyle düşünmüş yaa. Beni bi porrtmanto kadar seviiimiş yaniiii. aaaaaay:(( ağlıycam şimciiii.

Hatırladıkça fenalaşıyom yaaaaa…

Zaten recimdeyim pisiko manyak olmişiim. oooohooo ııı ingaaaa!

Evlilik yıl dönümlerimizde ilk başlarda hediyeler geldi evet de son üç yıldır eskidikmi nooolduk almıyoo yaaaa! Ama nisan geliyo, zorlanda olsa aldırtacam görür o…

Neyse arkadaşlar ağlamaklı halim son cümlede öfkeye dönüştüğünden şimdi daha iyiyim merak etmeyin…

Herkese iyi hafta ortaları diliyorum🙂

Leave a Reply

