Teyzeyim Ben Teyzeyim :)


İkinci kez teyze olmak nasıl bi duyguu? Hımmm buna cevap iç azıcık düşüneyim. Güzel, ama ilki başka. Bende ilk yeğen ve torunum annem tarafından. Ondan olsa gerek :)) Tamam gıcıklık yapmayacağım. Esma’m daki kadar heyecanlanmadım teyze olacam die, çünki zaten olmuştum Esmam’da. Ama kardeşim aklımdan hiç çıkmadı tabi. Mesafeler yokmuu şu mesafeler. “Neyseki annem orda” deyip biraz olsun rahatlıyorum. Sonundaa bize göre 28.01.2007 gece 23:40 suları onlara göre ise 29.01.2007 sabah 08:40 sularında zeytin hanım dünyaya geldi. O’na zeytin diyorum çünki halen bir adı yok ve acık esmermiş. Resmi bile yok. Ölcez meraktan ama sabırla bekliyoruz…

Resim internetten. Ama bittim ben bu canavara…

Leave a Reply

