Aşkım Kurabiye

Hiç bana sormayın. Ben yapmadım. Ah nerdee o evin tekstilden akilli perdeler beceri bende. Eşim kahvaltım için hediye getirmiş. Özelliklen almış🙂 Bende ” ayyy, yerim ben o kulabişiii ” deyip çayımla birlikte dediğimi yaptım….

Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer derler ya, bizde o farklı, benim kalp güzergahım da mide üzerinden gidio. Eşim bilir çok severim kurabiye pasta börek işlerini yemesini. O benim gibi fazla düşkün değil hatta yemek seçer. Mantı sevmeyen biri nadir görülür heralde. Valla ben tabak tabak kase kase yerim o mantıları. Kendimi müstakbel OBEZ olarak görmeye başladığım şu günlerde, bu gidişe bi dur demenin vakti geldi diye düşünüyorum. Sanırım kendi başıma bunu başaramıyacağım. yokmu bi gönüllü yarışalım ama sıkmadan haa. Benim daha önceden çok kolaylıkla uyguladığım bi diyet programım var onu yapacağım. Diyetisyen önerisi. Şöyle bir ay kadar uygulayayım diyorum. Haftada bir yada fırsat buldukçada gelişmelerden haberdar edeyim sizleri. Bu diyeti bırakmamam için bi destek olur hem🙂 katılan varsa bekliyorum :)….

Leave a Reply

