Aynı Medot Farlı Renkler …

Bayram sonrası kendimi anca topladım desemde inanmayın, büyük ölçüde bi uyku problemi başladı bende. Bayram öncesi gece gece iş yaparada 3 de yatarsan, bunu bir hafta tekrarlayıp bayramdada kendini aşarsan olacağı buydu…

Israrla yattım saat 23:00 sıralarında dün gece, ama yok! Sankim bişeyler beni dürtüyo, “yaauw kalk daha saat 03:00 olmadı ki”. Bende ona cevaben “e ama ne yapiim bayramda geçti, tv mi seyrediim yani bişey yokki kayda değer, aaah ah şimdi PC olacaktıııı, yok yok ben en kısa zamanda ev için bi tane edinmeliyim” die debelendik durduk. Nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum, saat kaçtı onu hiç hatırlamıyorum. Allah’ıım ben napiciim, bi kere daha tutmulştu bu uykusuzluk beni, neler çekmiştim yaauuw!

Neyse bu kadar keyifsiz meseleden sonra sadede geliim. Eklemiş olduğum modeller halam Nadire sultandan. İğne oyası ile bir bütün olmuş şu sıralar, üretiyorda üretiyor. Birbirlerine benzer 3 modelle yakından ve uzaktan çekilmiş fotoğraflarıyla sizi baş başa bırakıyorum….

Uzaktan duruşunu görmek için tıklaa

Bir başka model :

Simli iple olan modelde çok güzel olmuş bence…

Uzaktan görünüşü için, tıklaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: