Tülbent Oyaları

Yeni yaşımın ilk gününde bi güncelleme yapiim dedim. Aslında yüklemeyi düşündüklerim bunlar değildi. Bunları daha önceden yüklemiş “bi tembel günüme rastlarsa kullanırım, hazır olsun” dediklerimdendi. Ama tembelliğim üzreimde falan değil haa, işim çok..

Bu caanım oya biricik teyzem Fatma’ya ait.Dikkat edin tek katlı yapılmış. Çengelli iğneye ip dolayarak yapılıyor bu oya…

Uzaktan bi bakış baktııııım, hiç gözüm kesmedi ben yapa
madım.
Kafiye olsun diye yazdım aslında çok basit…

Aynı örneğin birde 3 katlısı var.Bunu ise Halacum Nadire sultan yaptı. Belki bunu daha çok beğenirsiniz dimi? Bi seçenek yani.. Ben müteahhit geliniyim, valla en az 8 katlı olmalı, aşağı olursa kabul etmem haa ona göre. ( hala! teyzee duyulur )

Üç katlı örneğimizinde uzaktan bi pozu var, efenim zatıallerişnizee…

Veeeeeeeee birde yelpaze. Bu örnekse halam Hasibe sultandan. Maşallah hala teyze bol. Onlar yapıyo ben resmini çekiyorum. Onlar yapıyo ben resmini çekiyorum. Çok rahat oluyo…

Yelpazeye birde uzaktan bakalım…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: