1 Paçalı Don, 1 Şalvar, 3 Kutlama…

Önümüzdeki senenin ilk günlerinde annem kızkardeşim Esra’ya ( Australia ) gidecek inşallah.Bizde hazırlık yapmaya başladık, bişeyler yollamak istiyoruzda.

Dün akşamda Esin’le Havva ( kardeşlerim ) bendeydi. Boş boş oturacağımıza üretime geçelim diye düşündük. Almak ayrı da biz el emeği olsun istedik. Esmacığımıza bi tane -tabiri caizse- ( başka ne denir bilemedim ) paçalı don dikelim dedik. Paçalı don dikmesi öyle kolayki, biraz şaşırtıcı sadece. Neresini nereye dikeceğinizi kestiremiyorsunuz. 3-4 defa söküp diktim, sonunda raconunu öğrendim…

Bu arada Esin teyzesi uykuya yenik düştü😦

Havva teyzesiyle, içinde Esma’yı düşünerek resmini çektik, Havva illa poz verditti, sonuç = ayak ayak üstüne atmış ( Esma’yı hayal ederekten ) bi şeşer don🙂

Dikeceklerimiz arasından ( böyle diyorum çünkü bir sürü cici planladık, annem gidene kadar dikeceğiz ) en kolaylarını seçtik. Çiçekli don çabuk bitince birde şalvar dikelim dedik. Zaten kızın talihi şalvardan açıldı hep. Hatırlayacaksınız annesi de Esma’ya bi şalvar dikmişti.

Kırıştırmasak olmaz, şalvara da kırışık modası getirecez yani. Sanırım ütülü dahamı iyi ne?

Şalvarın paçası yakından

Biz acık değiştirdik, şalvarın orjinali

Bir balıklama zıplayış yapıp konu değiştiriyorum.

Bu gün İstanbun’un kurtuluşu. İstanbul düşmandan kurtulmuş kurtulmasınadaaaa trafikten nasıl kurtulur onu düşünelim.

Vatan caddesindeki tören hasebi ile insanların düştüğü zor durumu bi görseniz ( göremeyenler için dedim ) Bu törenleri Vatan caddesinde yapmasanızda törenler için başka bi yer inşaa etseniz insanları zor duruma düşürmeyecek şekilde. İşyerlerimizi 1-2 saat rotarlı açıyoruz da. Hadi onuda geçtim çile bülbülüm çilee ! Tamam senede 1-2 kez oluyo ama bu trafik hergün var da bari sebebi siz olmayın suçlaması daha kolay oluyo çünkü.Neyse, atalarımızı şükranla anıyor Allah’tan rahmet diliyorum, siz olmasaydınız bizim böylesi güzel bi şehrimiz olmayacaktı…

Acaba ben yanlışmı düşünüyorum ? Bi büşünce haa buu, başka bişe değil yanii ( düşünce suçundan yargılanırmışım, ayy Allah korusun. Valla fikir falan yani. Tamam bişe demiyom yapın törenlerinizi yapın, ben sustum )

Ayrıca eşim Yücel ve babam İsmail beylerin doğum günleri bu gün, İstanbul’umuzun kurtuluşu ile birlikte hepsiniii caan-ı gönülden kutluyorum. Amma çok şey olmuş bu gün haa!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: