Meshuuuur Yarimlarim…

Uzun olmasada uzuna yakın bi aradan sonra geldim. Acikcasi bu beter beta ( bloggerin yeni sürümü ) beni deli etti. İki arada bi derede kaldim. Karakter bozuklugu var diyolar, ne hikmetse bende gozukmuyor ama varmıs. Artik Hello’dan da resim yollayamıyom ( ona care buldum simdi ) bide son zamanlarda Nalan ‘ın basina gelen benimde basima gelirmi korkusu var icimde, acaba o da ayni nedenden ( beter beta ) olabilirmi ? Ya sogumak istemiyorum blogumdan, boyle sorunlar olunca hafiften istahım kacıyor. Simdi onunlada mucadele ediyorum, ooof of !..

Bi seyi tamamliyom digeri karisiyo neyse yarimlarim vardiya benden daha meshuuur, onlardan bi parca bitti. Yakinda onuda yayınlayacagim ama bu gün bloguma bi kopya cıkartacagim, bi günde cikmaz da bi yerden baslamali…

Leave a Reply

