Çantalar…

Havva’nın ( kızkardeşim )pembe çantasını hatırlamışınızdır, hatırlıyamayanlar tıklayabilir. Zavallı çanta O’nun eline geçti ya, eyvahlar olsun. Çok sürmedi çiçeğini kaybetti. Bizde Çanta tipsiz oldu diye bişeyler yapalım dedik ve bu çıktı ortaya nasıl olmuş mu?

Boncuk satan bi dükkana girdik fatihte, birde baktıkki keçeden yapma çiçekler. Bne bayılıyorum keçe ile yapılan işlere zaten. Kendimde bişeyler yapmak isterim ama henüz metre işi satan bi yer bulamadım. Açıkçası çokta araştırmadım. Neyse bu güzel çiçekleri görünce hemen aldık tabi. Uzuun bi süre yarımlarım içinde bekledi taakii dün geceye kadar. Birden ilhaaamiiim geldi ve hemeen işe koyuldum. Yakından nasıl gözüküyor bakın bakalım…

Hadi pembeyi yaptın bari yeşili de tamamla dedim kendime. Yapım aşamalarının bi kısmını resimlemiştim, isteyen olursa yayınlayabilirim…

Ne yalan söyliyeyim mükemmel olmadı, biraz baştan savdım galiba. Daha bi özenle yapabilirdim ama neyse, inşallah bi dahaki sefere…

Fotoraflar bölümü güncellenmiştir…..

Leave a Reply

