Tatiiiiildeyim…

Herkeze çok kızdım, neden tatile çıktılar diye. Kendimi bulmam mı Ankara Kızılcahamam’da. Böyle bi yer olamaz yaaa. Müthiş güzel biyer.
Babam sağolsun, devremülk şeetmiş. Evlatlarısız gidemezmiş. Bana teklif ettiler, ben pek niyetli değildim, hani kaplıca ya ondan ( daha önce yaşadığım bi tecrubeden ötürü pek güzel olmayacağını sandım ). Sonra annemler var, gezmesek bile eğleniriz dedim. Ve son ana kadar demedim gideceğimi, niyetim süpriz yapmak. Gelipte bir hafta kalacağımı söyleyince çok sevindiler ( tabi ben böyle umuyorum ). Cumartesi hariç hergün havuza girdik ve gireceğizde. O kadar güzel özellikleri varki buranın. Havuz, termal havuz, sağuna, cimlastik salonu (fitnes midir nedir? ) bunlar çok cüz’i bir kısmı. Şiddetle tavsiye ederim. Ha bu arada olağan üstü güvenlik ve temizlik var. Neyse çok etkisinde kaldım galiba. Şu an bi internet cafe aracılığı ile yazıyorum. Pazara İstanbul’dayız. Umarım burası gibi serindir İstanbul…..

Leave a Reply

