Biraz da Dikiş…

Geçtiğimiz bir ay içinde Havva ( kızkardeşim ) hanıma tam 3 gömlek dikmişiz. Hemen belirteyim mavi olanı o dikti ( çoğunluğunu ). Ddiğerlerinde de büyük emeği var tabi. Onu eğiten hocaları bu durumu görseler çok sevinirler heralde. Okuldaki dikiş derslerini hep diğer ablası olan Esra yapmıştır. Öyle bile olsa bişeyler kapmış anlaşılan. Ben olmasam yapamazda benden cesaret alıyor, ee nede olsa ben ne kursa ne ford finishes work on creation new c max okuluna gittim dikişin. Utandı kız birden celallendi. İyide oldu hani…

Bu model Havva’nın bi gömleğinin modeli idi. Üzerinden kalıp çıkardık ve yeni kumaşımıza uyguladık.

Bir başka görünüş…

Yaka…

Kol…

Bu arada bu kumaşları Fatih çarşamba pazarından aldım. Parça halinde satılıyordu, parçası 1,50 ytl…Yanlız işin garip yanı, makara 1,75ytl🙂

İşte Havva’nın diktiği, en zor kısmını bana ayırdığı gömlek. Evet yakasını ben diktim, güzelde dikmişim haa. Böyle espiri yaparken de çekiniyorum kimbilir Havva neler yazacak bunları görünce, ya off yaa!

Burda dergisinin Şubat 2006 sayısındaki modeli uyguladık…

Bir başka görünüş…

Yaka…

Bu kumaşı o kadar beğenmemiştik aslında, ama en güzelide bu oldu, yine Havva’nın bi gömleğinden kalıp çıkartarak yaptık.

Bir başka görünüş…

Yaka…

Kol…

Hepsinin burulmuş hali…

Tombiş mankenimiz nedeni ile hoş görüntüler sergilememiş olabiliriz. Göz zevkinizi zedelediğimiz için özür dileriz.

Bu arada Fotoğraflar bölümü GÜNCELLENDİ…

Leave a Reply

