Bebek Gecelik ve Pijaması

Eşimin mini minnacık bi yeğeni oldu 30 martta. Bende ona bi gecelik-pijama dikmek istegim. Burda dergisinden yararlanarak çıkarttığım kalıp sayesinde kumaşı kestim. Teğelledim, diktim falan, aaaaa o da ne mini minnacık bişey oldu. Bebişi ölçmediğimden ölçüler tutmadıı. Küçük olduğunu bile bile diktim bebişçik kendi oyuncak bebeğine giydirsin dedim…

Bebişçik yani Beyza Nur, biraz yavaş buyüseydi bi ihtimal belki olurduama maşallahı var…

Altta ve üste ayrı ayrı yakın resimleri… İsteyenler olursa kalıpların bulunduğu sayıyı yayınlarım ama işe yaramamyan bi ciciyi kim naapsın.

En kolay pijama dikildi. Pijamadan ( daha büyüğünü tabi ) yine dikmeyi düşünüyorum. Yarımlarımla meşhur olan ben, bu dikiş makinesini alalı yarımlarıma yarımlar kattım maşallah… Artık yeni bişeye başalmıycam bunları bitireceğim diyorum yine dayanamıyorum…

Leave a Reply

