Sobelenmişim…

Sevgili Serracım ve Fundacım beni sobelemişler sağolsunlar. Becerip yazamadığımı bildikleri halde hiç pes etmiyolar yani :)))

Bi ben değil bilgisayar bile kızıyor, tam yarısını yazıp hazırladım perşembe günü bilgisayarım sizlere ömür. Neyse bugün geldi çok şükür. Bu seferde ben geç geldim iş yerine. Anlayacağınız bi türlü kavuşamadık, ama şimdi herşey yolunda….

Soru 1 : Yaşadığım şehirler?

Rize

Gebze ( şehir değil ama 4 tane olsun dedim, hem yakında o da şehir olur)

Kocaeli ( en sevdiğim yıllarım )

İstanbul

Soru 2 : Tekrar tekrar izleyeceğim dizi yada film?

Asla olmaz, olamaz. Nefret ederim. Bazen eşim seyreder ben deli olurum.

Soru 3 : İzlediğim dört tv programı :

Siyasi ve haber ağırlıklı programları ve beni üzdüünden midemin dayanılmaz sancılarını tetikleyen programları seyretmiyorum. Geriyede magazinlerle diziler ve yarışmalar kaldı. Ben sadece dizilerden :

Beyaz gelincik,

Aliye ( biraz sıktı ama )

Yanık Koza

İyi bir kurtlar vadisi takipçisiydim ama artık oda bitti kısmet filmine gitmek…

Soru 4 : Tatil için gittiğim 4 yer :

Rize ( genelde ve çokça )

Abant ( bir kez )

Samsun

Giresun

Dayanamayıp yazacağım bi de umreye gitmiştim. Şimdi bu yerlerden tek arzuladığım yine orası doyamadımda…..

Soru 5 : Yaptığım iş:

Babamla beraber Hazır mutfak ve banyo dolap mağazamız vardı, orada 2 yıl

Kursları sayarsak 3 yıl nakış, 3 gün boyama,

Şimdi de imalathanede üst düzey yönetici… ( bi arkadaş böyle dememi istedi de, ben bi isim bulamayınca şu anki konumuma )

Soru 6: En sevdiğim yiyecek:

Mantı

İçli köfte, Doğu yöresine ait

Turşu kavurma ( fasulye ) Rize yöresine ait

Herse ( keşkek ) Doğu yöresine ait ama samsundanda duydum bişeyler… İyiki Malatyalı biri ile evlendim, müthiş yöresel yemekleri var…

Soru 7 : Şu an hemen olmak istediğim yer:

Mekke

Medine

Australia

Evim…….

Soru 8 : Kimi sobeleyeyim ?

Kaldıysa tabi….

Arkadaşça MERAL ( http://arkadasca.blogspot.com/)

İşin en zevkli yanı :)))

Leave a Reply

