Yeni Oyuncağım

Gerçi alalı bi kaç ay oluyor ama çok fazla kullanma fırsatım olmadı. Aldığımdan beri 2 masa örtüsünün kenarına kurdaleden kenar geçtim, 1 kırmızı gömlek, 3 etek, bir çanta,Yarım kalan bi pardesü, bir yığın tamir ve şu an dikilmeyi bekleyen kapitoneden dolap içi örtüleri. Bayağı bişeyler yapmışım demekki…

Çok severek almıştım makinemi. Kullanırken hala öyle severek kullanıyorum. Daha çoook işim var onunla :))
Bide ilk iş bi iğnedanlık yapmıştım, dikişte çok lazım olacaktı çünkü. Fakat bi hata yaptım.
Durun anlatiim ; şimdi ilk önce kumaşımı istediğim ölçüde kestim, 4 kenarına dikiş çektim ama azıcık içini dışarı çevirmek için pay bıraktım. Sonra çevirdim ve kenarından yaklaşık 1 cm içerden bi daha dikiş çektim. Veeeee içini pamuk doldurdum ( sorunda burada zaten. Sen git ecza dolabındaki hijyenik pamuğu doldur içine, şişkin-tombiş olsun diyede iiiice tıktım tabi )sonrada açık yerleri diktim. İlk dikişimi yapacağım hemen iğnedanlığımı getirdim yanıma. İğne ile işim bitti iğne danlığa saplıyom düşüyo, saplıyom düşüyo bi daha saplıyom yine düşüyooo. Saplanmıyo. Olamaaaaz ya, ama o benim ilk iğnedanlığımdıııı… Olmadı tabi. Pamuk değilde yerine bir avuç elyaf olsaydı ( aslında aklımada geldi ama sabırsızlık başa bela ) olurdu ama ne çare, saat gecenin bi yarısı, hiç biyerde bulamam. Zaten gündüzde olsa minicik bi iğnedanlık için elyaf almaya çıkarmıydım acaba ( galiba çıkardım ). Keşke azıcık sabredebilseydim de iğne danlığa iğne saplamak için çekiç kullanmak zorunda kalmasaydım🙂 İyi-kötü şimdilik idare ediyor, napalım bi yenisini dikene kadar ( onu sökemem, o benim ilk göz ağrım ) idare edeceğim ..

Evet minik hikayem buydu işte ~makinemle ilk dikiş maceram~…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: