Rengarenk Ve Çıtıpıtı

Bu örnek annemin oda takımı parçası. Neredeyse ben bildim bileli var. O yüzden de bira deforme olmuş. Bence hala güzel bir örnek ama ben yapamazdım doğrusu annem nasıl cevizli uzumlu kek leziz yemek tarifleri yapmış bu örneği, sabırlı kadın yani…

Önce çıtıpıtı…

Yakından

Sonra rengarenk…

Bu havlu benim nişan bohçasına koyduğum havluydu. Örneğini İzmit’teki bi arkadaşımdan almıştım. Çok yıkandığından renkler biraz solmuş. Ama üsteki turuncu bölümde naylon ipten yeni üretilene bakarsanız örneğin güzelliği anlaşılır, berde yakından çekilenlere…

Havlunun ara kısmı yakından

Havlunun uç kısmı yakından

Leave a Reply

