Sonunda Gelebildim

En sonunda bilgisayarıma kavuştum. Dün eşimin iş vardı bilgisayarda. Hiç bişeye bakamadım doğru düzgün. Cumartesi de iş yerine gelmedim, bu nedenlerden dolayı epeyce bi ara verdim. Ama nihayet geldim. Bu arayı bi kayrola takımı ve ek olarak minicik çiçeklerden oluşan kenar süsü ile yapılmış bi örtü ile kapatayım. Umarım telafi edebilmişimdir.

Biraz eski bir örnek, belkide çoğumuzun elinde var bu örnekten. kullanımı kolay olduğu için seviyorum. Hem çarşaf hem kayrola eteği, ikisi bir arada…

Minik Çiçekler

Bu aslında tülbent, ben onu örtü olarak kullanıyorum. Meliha teyzemin bana hediyesi, adapazarı kuzuluktan almış benim için.

İğne oyası tekniği kullanılmış minik çiçeklerde. Bi denemesini yapmalıyım, neye benze acaba :))) denemeden bilemeyiz. Umarım başarırımda sizede anlatırım. Minik çiçeklerin zayaflama aaya zayaflamak ve adem atmak iain maydanoz aaya yakından görünümü…

Leave a Reply

