Geçen Akşam

Geçen akşam (24.05.2005 salı) kızkardeşim Havva bana kalmaya geldi. İşten dönünce Fatihte biraz gezdik. O kendine ayakkabı bende kendime kek kalıbı aldım ( çok yaparım yaa! ) Derken birde ne görelim fatihte yeni bir dükkan. Boncuk satıyor. Aynı Eminönündeki dükkanlar gibi bol çeşitli. Meğer yoğun istek üzerine gelmişler, çok iyi oldu. Eminönüne gidemiyoduk hem gitsekte kalabalıktan bişey seçemiyoduk. Gerçi burası daha açılma aşamasında o nedenle kimse yoktu. Resmini çekecektim ama daha yerleşmemişler, tüm boncuklar yerde geziyodu. Bi yerleşsinler benden bıkacaklar. Şahsım adına çok mutlu oldum. Fatihe yakın olupta haberi olmayanlar vardır diye düşünüp bir bildiri yapiim dedim.
Neyse, sonra ( epeyce gezdikten sonra ) eve geldik ki açlıktan ölüyoruz. Markete uğradık, gerekli malzemeleri aldık, hemen yemek yapmaya koyulduk. Neyi mi? Kaç zamandır yapmayı planladığım böreği Portakal ağacı’nda gördüm bu tarifi. Resmiye halanın börekleri…
Mutlaka denemeliyim dedim. Çünkü benzer bi tane tatmıştım geçen sene. Onun iç malzemesi soğan, peynir ve pul biberden oluşuytordu. Oda güzeldi ama Havva yemez öyle içi. Hem onun için hemde daha pratik oluşundan sade peynir kullandık. Farklı olarak birde biz tereyağında, kısık ayarda kızarttık. Zaten bizimki portakal ağacındaki gibi olmadı :((
Cesareti olan ve iştahının kaçmasını isteyen tıklasın… “Yok! Ben hiç iştahıma bu kötülüğü edemem” diyen olursa portakal ağacına bakmalarını öneririm. ( Yukarda tam adrese link verdim. Resmiye halanın börekleri )
Yemeğimizi yedik, çayımızı içtik, tv seyrettik gece bittiii. Yatmadan önce akımıza aldığımız şekerler düştü. Hadiiii onlarıda yedik. Çok zaralı ama naapalım özellikle ben dayanamam şekere… Veee bu gün koştura koştura geldim bunları anlatmak için. Anlattım rahatladım :)))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: