Kermesten Görüntüler

Çeçen kardeşlerimiz yararına düzenlenen kermese uğradım cumartesi günü. Kalabalıktan içeriye zor girdim. Girincede nedenini anladım. Fiyatların uygunluğunu duyan gelmiş. Bide benim gibi meraklı vatandaşlar…

Çok anlamlı bir hareketti bu kermes olayı. Yakın olanların uğramasını isterim. Adres

çok basit, gidin ve aşağıda resimlerini gördüklerinizin fazlasını görün….

 

Sitemiz de( sitemiz diyorum çünkü yanlız benim değil hepimizin sitesi olduğu ve sizsiz bi anlamı olmadığı için ) gezinen arkadaşlarımız kurdale işi ile ilgili sorular sorup beni bu merakın içine atıp gittiler. Yoğun ( olabildiğim kadar tabi ) araştırmalarım neticesinde kurdale işini kermeste buldum ve inceledim. Sandığımdan da güzel duruyormuş. Aynı zamanda basit bir yapılışı var. Yakında bi işleme yapabilirim. Benim en çok beğendiğim ( seçimi zor olsada ) papatyalı

örnekti. Fiyatları da çok uygundu, 3 YTL kurdale işi küçük havluların fiyatı, kurdale işi olmayan büyük havlularsa, 8 YTL’den 25 YTL’ye kadar uzanan fiyatlarıyla satışa sunuluyor. Kurdale işi dışında dantel havlularda çok güzeldi.

 

Hepsi bu kadar değil tabi bir kısmınıda yerın yükleyeceğim siteye

Leave a comment